Заявка не відправлена!
Перевірте, будь ласка, коректність введенних даних та спробуйте ще раз.
Заявка успішно відправлена!
Ми зв'яжемось з Вами в найближчий час.

Франшиза №1 у сфері нерухомості


Відправляючи заявку Ви погоджуєтесь на обробку персональних даних

Франшиза №1 у сфері нерухомості


200

Агентів
з нерухомості

10

Років на ринку

6

Міст по Україні

6

Банків-партнерів

15000

Закритих угод

200

Агентів
з нерухомості

10

Років
на ринку

6

Міст
по Україні

6

Банків-партнерів

15000

Закритих
угод

Хто наші франчайзі?


На сьогодні наші потенційні франчайзі - це люди різних професій, які можуть і не мати досвіду у сфері продажів нерухомості. Головне - мати гарну репутацію, бажання стати власником бізнесу та володіти початковим капіталом. Ми виділяємо наступні категорії:

  •  Діючі агенції нерухомості та їх партнери
  •  Інвестори
  •  Партнери компанії
  •  Управлінці без досвіду роботи в сфері нерухомості

Що саме входить до франшизи?

Бренд, зареєстрована торгова марка

Свідоцтво на знак для товарів і послуг № 277684, видане відповідно до Закону України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг”, зареєстроване в Державному реєстрі свідоцтв України на знаки для товарів і послуг 25 червня 2020 р.

Брендбук Avangard та Academy

Брендбук компанії, оновлений в 2023 році. Даний посібник – це сукупність візуальних стандартів та правил, інструкція з практичного використання логотипу, де надано рекомендації щодо верстки поліграфічних і рекламних матеріалів, сувенірної продукції тощо. Додатково розроблений окремий бренд навчального проекту ACADEMY та бренд-персонаж компанії.

Перевірена модель бізнесу

За 10 років роботи компанії ми розробили та протестували модель роботи на власних філіях. Вони працюють у містах, різних за кількістю населення, вартістю нерухомості та середнім чеком. Незмінним та єдиним є система роботи компанії.

Дизайн-проект офісу

Ви отримаєте “Стандарти оформлення офісу”, в яких описані формати розміщення та технологія виготовлення елементів внутрішнього та зовнішнього оформлення. Воно містить важливі елементи, які обов'язково мають бути в будь-якому офісі та додаткові елементи, використання яких залишається на ваш розсуд.

Фінансова модель

Модель дозволяє партнеру вибрати формат офісу. Всі формати стандартизовані та враховують зону роботи франчайзі, середній чек, динаміку зростання кількості рієлторів та адміністративного персоналу, інвестиції у відкриття, персонал, поточні витрати, вид оподаткування та зарплати співробітників. Ви можете розрахувати вихід на самоокупність, окупність інвестицій, прибуток та рентабельність.

Навчання партнера та команди

Перед відкриттям філії партнер та команда проходить навчання в AVANGARD ACADEMY. Навчання для директора, керівників відділів та управлінського персоналу проводить СЕО та юрист компанії. Цей курс про бізнес-модель, управління філією та відділами, систему рекрутингу, навчання, фінанси, юридичне обслуговування, маркетинг, бізнес-процеси та взаємодію в компанії.

Менеджер запуску

Починаючи новий бізнес, вкрай важливо якнайшвидше запустити всі ключові процеси, адже від цього залежить термін, коли філія вийде на беззбитковість і почне приносити чистий прибуток. Саме тому ми включили виїзд менеджера запуску до базової вартості франшизи. Ми допоможемо вам підібрати необхідний офіс, розробимо план розвитку та налаштуємо бізнес-процеси.

HR-система

Ми вважаємо, що драйвером зростання будь-якої агенції нерухомості є HR- процеси. Ми передамо вам оновлену систему, в якій описуються процеси hr-маркетингу, підбору ріелторів та управлінського персоналу, адаптації, мотивації, навчання, розвитку та утримання персоналу, розвитку корпоративної культури, кадрове діловодство та економіку праці.

Avangard Academy

Стартове навчання всіх нових ріелторів-партнерів ми беремо на себе, а це означає, що вам не треба створювати окремо свій навчальний проект. Програма START - це 10 вебінарів, які дозволяють новачку розібратися в тонкощах ріелторського бізнесу та вийти на перші угоди. Для досвідчених агентів є кілька обов'язкових тем, які дозволяють зрозуміти бізнес-процеси компанії та адаптуватися до системи роботи.

IT-підтримка

Сайт компанії з піддоменом вашого міста, який управляється за допомогою власної CRM- системи, доступ до якої 24/7. CRM дозволяє працювати з базою об'єктів, покупців, створювати фірмові добірки, автоматично вивантажувати рекламу на основні портали, працювати з календарем та внутрішнім чат-ботом, будувати каталоги ЖК та створювати зручні шахматки. Всі доопрацювання програмних продуктів входять до вартості франшизи.

Маркетинг та централізовані закупки

Стратегія та інструменти performance та brand маркетингу. Ваша основна мета - залучення клієнтів та просування бренду на регіональному рівні. Бек-офіс займається веденням та просуванням соціальних мереж бренду, постійною розробкою нових та вдосконаленням існуючих маркетингових компаній, оцінкою їх ефективності. В компанії працює система централізованих закупівель рекламних публікацій, пакетів вакансій, сувенірної продукції - це вигідно для всіх.

Підтримка бек-офісом

Бек-офіс створений для підтримки та надання якісного сервісу франчайзі-партнерам. В його складі рекрутери, оператори контакт-центру, адміністратор CRM, куратор та спікери AVANGARD ACADEMY, юрист, бухгалтер, SMM, маркетолог, графічні дизайнери, програмісти, help-менеджер та спеціаліст служби безпеки. Більшість опцій входять до базової вартості франшизи та щомісячних платежів роялті.

На чому ви зароблятимете?

На чому ви зароблятимете?

Розрахунок фінансової моделі

Рекомендований формат
для старту роботи
XS
S
S або М
S або М
Зона роботи франчайзі та формат
(для прикладу)
міста до
200 тис. чол.
міста 200-700
тис. чол.
міста від
700 тис. чол.
Київ
та область
Франчайзі (припущення) Виконавчий директор,
юрист, фінансист
Виконавчий
директор
Власник, не
працює на точці
Власник, не
працює на точці
Площа приміщення, м2 70 110 110 110
Паушальний внесок 152 000 228 000 304 000 380 000
Щомісячний розмір маркетингових
відрахувань, % від доходу
4%, але не менше
4000 грн/міс.
4%, але не менше
4000 грн/міс.
4%, але не менше
4000 грн/міс.
4%, але не менше
4000 грн/міс.
Щомісячний розмір маркетингових
відрахувань, % від доходу
1% 1% 1% 1%
Розмір інвестицій*
(без паушального внеску), грн.
від 252 000 від 357 000 від 377 000 від 384 000
Вихід на самоокупність (точка
беззбитковості), місяців
1-4 1-4 1-4 1-4
Окупність інвестицій,
місяців
від 13 від 13 від 11 від 10
Середньомісячний чистий прибуток
в 1-й рік роботи після виходу на точку
беззбитковості, від грн/міс.
від 81 000 від 153 000 від 240 000 від 396 000
Середньомісячний чистий дохід
з 2-го року роботи, від грн/міс.
від 110 000 від 260 000 від 375 000 від 597 000

Бажаєте дізнатись більше?

Якщо ви бажаєте дізнатися більше про деталі співпраці у форматі франшизи, завантажте презентацію, натиснувши на кнопку

Алгоритм відкриття

Алгоритм відкриття

Постійна підтримка після відкриття

Персональний менеджер
Help-менеджер відповість на ваші запитання та допоможе вирішити вашу проблему
Підтримка бек-офісом
Регулярна комунікація, підтримка та надання якісного сервісу франчайзі-партнерам
Чат партнерів
Закритий чат партнерів-однодумців, де діляться досвідом та отримують відповіді на питання
База знань
Всі навчальні матеріали та інструкції для вашої роботи в постійному доступі на IT-платформі компанії

Підписуйтесь на наш телеграм та будьте в курсі того, як розвивається наша компанія!

Як буде виглядати ваша філія

Бажаєте дізнатись більше?

Якщо ви бажаєте дізнатись більше про співпрацю у форматі франшизи, завантажте презентацію, натиснувши на кнопку

Залишились питання?

Відправляючи заявку Ви погоджуєтесь на обробку персональних даних
або
Зв'яжіться з нами у будь-який зручний для вас час за наступними контактними даними:
Никоненко Сергій
Ми в соц. мережах: